Ostoskori on tyhjä. Ostoskori on tyhjä.

KKT-pohjaisia toimintamalleja koulupsykologin konsultoivaan työhön

Jaa

Koulutus on täynnä.

KKT-pohjaisia toimintamalleja koulupsykologin konsultoivaan työhön
Kuvaus Työskenteletkö koulupsykologina alakoulun puolella? Mietitkö miten toisit asiantuntemustasi opettajien ja sitä kautta oppilaiden käyttöön? Koulutus tarjoaa käytännön toimintamalleja ja menetelmiä konsultoivan työotteen toteuttamiseksi.
Ajankohta 05.09.2019 (to) 12.00 - 17.00, Hogrefe Psykologien Kustannus Oy:n koulutustila (Roba), Helsinki
06.09.2019 (pe) 9.00 - 15.00, Hogrefe Psykologien Kustannus Oy:n koulutustila (Roba), Helsinki
Paikkoja 24 paikkaa, joista 2 vapaana.
Ohjelma 5.9.2019 (to) 12:00–17:00
6.9.2019 (pe) 9:00–15:00
1. päivän iltapäiväkahviin sis. sämpylä (ei sis. lounastaukoa).

Koulutussisältöä
• Koulupsykologin rooli asiantuntijana yhteisöllisessä työssä
• Miten ja missä konsultoivaa työotetta voidaan käyttää? Mitä hyötyä siitä on?
• Miten luoda jaetun asiantuntijuuden ja yhteistyön ilmapiiri yhdessä opettajan kanssa?
• Käyttäytymisanalyysin teoriaa ja siihen pohjautuva käytännön toimintamalli
• Interventioita erilaisten käyttäytymisen ongelmien hoitamiseen
Esite Lataa koulutuksen esite
Hinta 395,16 € + ALV 24% = 490,00 €
Peruutuskulut Ilmoittautumisajan umpeuduttua peruutuskulut ovat seuraavat:
  • 35 € toimistokuluja + 50 % koulutusmaksusta
  • 100 % koulutusmaksusta, mikäli peruutus tulee viikon sisällä ennen koulutuksen alkua.
Ilmoittautuminen sulkeutuu 14.08.2019
Palautetta
Koulutus vastasi ennakko-odotuksiani 4,7 / 5
Koulutus oli hyvin toteutettu 4,7 / 5
Sisältö hyödynnättevissä työssäni 4,7 / 5
  • “Koulutuksesta sai konkreettisen työskentelymallin koulupsykologin konsultoivan työn toteuttamiseen. Koulutuksen pohjalta on helppo kehittää ja lähteä toteuttamaan konsultoivaa työskentelyä omilla kouluilla.” -Nimetön
  • “Hyviä, käytännönläheisiä työtapoja ja materiaalia. Uusia näkökulmia. Hyviä keskusteluja. Kollegiaalinen asioiden jakaminen, kun kaikki olivat koulupsykologeja.” -Nimetön
  • “Mycket konkret och användbar arbetsmodell samt medföljande konkreta arbetsblad/blanketter som fyller ett behov jag tidigare i arbetet som skolpsykolog upplevt att jag inte riktigt lyckats svara på. Materialet var lätt att ta till sig då modellen bygger på kunskap som jag egentligen redan har, men inte lyckats använda och strukturera för mig själv tillräckligt bra för att kunna dra nytta av i skolvardagens samarbete med lärare.” -Nimetön
  • “Käytännönläheinen koulutus, konkreettisia apuvälineitä töihin.” -Nimetön
Lisätietoja Tässä koulutuksessa opit suunnitelmallisen toimintamallin, jota voit käyttää konsultoivassa työssä luokanopettajien kanssa. Malli on selkeä ja sen hyödyntäminen koulun arjessa ei vaadi kohtuuttomasti aikaa tai resursseja psykologilta eikä opettajalta.

Koulutus sisältää luentoja, ryhmätyöskentelyä, tapausesimerkkejä ja harjoituksia niiden pohjalta. Osallistujat voivat ennakkoon miettiä omia tapausesimerkkejä, joita harjoituksissa voidaan käyttää.

Kouluttajat
Vappu Pietinen psykologi, kognitiivisen käyttäytymisterapian psykoterapeutti. Vappu on työskennellyt lähes 10 vuotta kouluissa ja oppilaitoksissa eri ikäisten lasten ja nuorten kanssa. Tällä hetkellä hän työskentelee yksityisenä psykologina.

Miia Saaristo psykologi, kognitiivisen käyttäytymisterapian psykoterapeutti. Psykoterapeuttikoulutuksen lopputyössä Miia on tutkinut käyttäytymisen funktionaalista arviointia osana koulupsykologin konsultoivaa työtä. Miia on työskennellyt koulupsykologina vuodesta 2003 lähtien.
Kenelle
  • psykologi
Kouluttajat
Vappu Pietinen
psykologi, psykoterapeutti
Miia Saaristo
psykologi, psykoterapeutti