Ostoskori on tyhjä. Ostoskori on tyhjä.

Alakouluikäisten tunne-elämän tutkimus ilman projektiivisia menetelmiä

Jaa

Tämä koulutus on päättynyt, mutta siitä on tulossa uusinta.

Alakouluikäisten tunne-elämän tutkimus ilman projektiivisia menetelmiä
Kuvaus Koulutuksen tavoitteena on syventää osallistujien psykologisia taitoja arvioida alakouluikäisiä lapsia.
Ajankohta 24.10.2024 (to) 9.00 - 16.00, Etäluento,
25.10.2024 (pe) 9.00 - 16.00, Etäluento,
Paikkoja 36 paikkaa, joista 0 vapaana.
Ohjelma Keskeiset sisällöt
• kliininen haastattelu
• perhesuhteiden arvioiminen (ja kouluttajan kehittämän Perhesuhdekäsitykset-välineen käyttö)
• lapsen minäkuva ja säätelykeinot tunteille
• lapselle tyypilliset ihmissuhdeoletukset
• lapselle tyypilliset virhetulkinnat muiden tunteista ja mielensisällöistä
• kerätyn tiedon muuttaminen lausuntotekstiksi
Hinta 379,03 € + ALV 25,5% = 475,69 €
Peruutuskulut Ilmoittautumisajan umpeuduttua peruutuskulut ovat seuraavat:
  • 35 € toimistokuluja + 50 % koulutusmaksusta
  • 100 % koulutusmaksusta, mikäli peruutus tulee viikon sisällä ennen koulutuksen alkua.
Laskutus Lasku lähetetään ilmoittautumisajan päätyttyä ilmoittamaasi laskutusosoitteeseen.
HUOM. Mikäli maksat koulutuksen itse/oman yrityksesi kautta, laskun maksuaika on 7 pv.
Ilmoittautuminen sulkeutuu 03.10.2024
Palautetta
Koulutus vastasi ennakko-odotuksiani 4,4 / 5
Koulutus oli hyvin toteutettu 4,2 / 5
Sisältö hyödynnättevissä työssäni 4,3 / 5
  • “Paljon selkeää materiaalia. Konkreettisia työvälineitä, mainiota struktuuria ja vinkkejä käytännön työhön. Luennot jäsensivät ajatuksia ja käsitystä varsin epämääräiseksi kokemastani tunne-elämän tutkimuksesta. Mm.perhesuhdekortit tulevat heti käyttöön.” -Nimetön
  • “Koen, että minulla on koulutuksen myötä parempi kyky arvioida ja huomioida lasten kokonaistilannetta omassa työssäni. Vaikka työssäni koulupsykologina kaikki koulutuksen sisältö ei ole sellaisenaan hyödynnettävissä työssäni, koin koulutuksen sisällön lisäävän ymmärrystäni tunne-elämän tutkimisesta ja eri menetelmistä sen hyödyntämiseen.” -Nimetön
  • “Erityisen hyödyllisenä koin sen, että koulutuksen sisältö jäsensi hyvin sitä, mitä tunne-elämän tutkimuksessa voi ja kannattaa ottaa huomioon, millaisia näköulmia kannattaa tutkia. Koulutus oli mukavan käytännönläheinen.” -Nimetön
  • “Sopivassa suhteessa perusasioiden kertaamista, uutta asiaa ja käytäntöä. Kaikki tuli tarpeeseen.” -Nimetön
  • “Aivan mahtava jäsentävä apu omaan työhön lapsen tunne-elämän arvioinnin osalta.” -Nimetön
Lisätietoja Koulutus on suunnattu tunne-elämän vaikeuksista kärsivien alakouluikäisten lasten kanssa työskenteleville psykologeille.
Koulutus sisältää luennointia ja käytännön harjoittelua.

Kouluttaja Risto Valjakka on psykoterapian erikoispsykologi ja integratiivinen kouluttajapsykoterapeutti. Hän toimii sekä Itä-Suomen yliopiston integratiivisessa yksilöpsykoterapeuttikoulutuksessa että integratiivisessa kouluttajapsykoterapeuttikoulutuksessa pääkouluttajana. Hogrefella Valjakka on kouluttanut yli kymmenen vuoden ajan.
Kenelle
  • psykologi
Kouluttajat
Risto Valjakka
erikoispsykologi (PsL), integratiivinen psykoterapeutti (YET), kouluttajapsykoterapeutti