Ostoskori on tyhjä. Ostoskori on tyhjä.

Alakouluikäisten tunne-elämän tutkimus ilman projektiivisia menetelmiä

Jaa

Koulutus on täynnä.

Alakouluikäisten tunne-elämän tutkimus ilman projektiivisia menetelmiä
Kuvaus Koulutuksen tavoitteena on syventää osallistujien psykologisia taitoja arvioida alakouluikäisiä lapsia.
Ajankohta 04.05.2023 (to) 9.00 - 16.00, Etäluento,
05.05.2023 (pe) 9.00 - 16.00, Etäluento,
Paikkoja 36 paikkaa
Ohjelma Keskeiset sisällöt
• kliininen haastattelu
• perhesuhteiden arvioiminen (ja kouluttajan kehittämän Perhesuhdekäsitykset-välineen käyttö)
• lapsen minäkuva ja säätelykeinot tunteille
• lapselle tyypilliset ihmissuhdeoletukset
• lapselle tyypilliset virhetulkinnat muiden tunteista ja mielensisällöistä
• kerätyn tiedon muuttaminen lausuntotekstiksi
Hinta 379,03 € + ALV 24,0% = 470,00 €
Peruutuskulut Ilmoittautumisajan umpeuduttua peruutuskulut ovat seuraavat:
  • 35 € toimistokuluja + 50 % koulutusmaksusta
  • 100 % koulutusmaksusta, mikäli peruutus tulee viikon sisällä ennen koulutuksen alkua.
Laskutus Lasku lähetetään ilmoittautumisajan päätyttyä ilmoittamaasi laskutusosoitteeseen.
HUOM. Mikäli maksat koulutuksen itse/oman yrityksesi kautta, laskun maksuaika on 7 pv.
Ilmoittautuminen sulkeutuu 13.04.2023
Palautetta
Koulutus vastasi ennakko-odotuksiani 4,4 / 5
Koulutus oli hyvin toteutettu 4,2 / 5
Sisältö hyödynnättevissä työssäni 4,3 / 5
  • “Koen, että minulla on koulutuksen myötä parempi kyky arvioida ja huomioida lasten kokonaistilannetta omassa työssäni. Vaikka työssäni koulupsykologina kaikki koulutuksen sisältö ei ole sellaisenaan hyödynnettävissä työssäni, koin koulutuksen sisällön lisäävän ymmärrystäni tunne-elämän tutkimisesta ja eri menetelmistä sen hyödyntämiseen.” -Nimetön
  • “Vahvistusta joillekin asioille joita jo tekee sekä uutta näkökulmaa, joka jämäköittää omaa toimintaa.” -Nimetön
  • “Kokonaiskuvan luominen tunne-elämän tutkimusten kysymyksen astettelusta tiedonkeruumenetelmiin, nykyiseen tietoon tunne-elämän kehityksestä aina tutkimusyhteenvedon laatimiseen.” -Nimetön
  • “Keskeisin anti oli ehdottomasti konkreettiset menetelmät tunne-elämän tutkimuksen tekemiseen sekä kollegiaalinen pohdinta aiheeseen liittyen.” -Nimetön
  • “Erilaiset menetelmät ja noiden käyttö lasten tunne-elämä tutkimuksissa.” -Diana Back
Lisätietoja Koulutus on suunnattu tunne-elämän vaikeuksista kärsivien alakouluikäisten lasten kanssa työskenteleville psykologeille.
Koulutus sisältää luennointia ja käytännön harjoittelua.

Kouluttaja Risto Valjakka on psykoterapian erikoispsykologi ja integratiivinen kouluttajapsykoterapeutti. Hän toimii sekä Itä-Suomen yliopiston integratiivisessa yksilöpsykoterapeuttikoulutuksessa että integratiivisessa kouluttajapsykoterapeuttikoulutuksessa pääkouluttajana. Hogrefella Valjakka on kouluttanut yli kymmenen vuoden ajan.
Kenelle
  • psykologi
Kouluttajat
Risto Valjakka
erikoispsykologi (PsL), integratiivinen psykoterapeutti (YET), kouluttajapsykoterapeutti